dagen före julafton

Hej på er!

Passar på att slänga in ett inlägg sådär innan julafton. Känns härligt att det är jul imorgon, även om det ligger fullt med julklappr under granen, julmusiken spelas ur mina högtalare och ljusen är tända så är ingen julstämning här. Det suger faktiskt, trodde verkligen jag skulle få tillbaka känslan idag. Men den lär komma tillbaka imorgon när Kalle Anka börjat, och när jag får slita upp julklappen som min kusin köpt åt mig. Jag vet redan vad det är men ändå, soooom jag längtar. Jag har stress julshoppat idag, fick med mig mammas sista klappar och en concealer till mig själv och klappar till Pepsi och Morris. Pepsi är helt galen i den, han nosar bland alla klappar, hittar sin och hugger tag i den och drar med sig den till korgen. Så söt han är, Morris kollar på honom som att "vad fan gör du?" haha.. min humor. Jaja, syster har varit här hon har hjälp mig att skriva rim och slagit in julklappar. Perfekta rim fick jag ihop. Jahaa, jag har nyss plockat ögonbrynen och vaxat överläppen, imorgon väntar en härlig lång dusch med att raka benen och händerna ( i know, jag har en apa till pappa så jag behöver raka mig överallt! misstolka inte...) Jaja, sen är jag i princip klar tills vi far iväg till farmor och firar jul. Kameraladdaren är i, minneskortet tömt, situpsen är gjorda, kläderna är framtagna. Nu är jag redo!

Jag längtar på ett och annat sätt till jul ändå, jag vill öppna paket och se vad jag fått, nog för att jag vet vad allt jag fått är redan. Menmen, that's life. Men vi får se om jag slänger in ett inlägg imorgon innan vi far. Om jag har tid över, jag lär ju skriva om jag säger så. Eller vi får väl hoppas. Nej nu är det en minut kvar av 23 December och snart är det julafton. Längtar nu känner jag, ska nog sova nu så jag orkar med morgondagen med mys med släkten. Allt jag önskade var att farfar skulle vara här på jul, men det är för mycket begärt. Han bryr sig inte om oss andra som älskar honom och VILL att han ska vara här. Han ska inte behöva vara själv på hans första julafton utan Ally.. Han behöver få må bra och skratta med sina nära och kära. Inte sitta hemma och supa ihjäl sig och låta hunden pissa inne. Jag vill ha tillbaka min farfar, han som var så gó och glad hela tiden och inte söp så mycket. Inte han som röker 34190417481340861346108 cigg i minuten. Men det är väl för mycket begärt för honom att komma ner hit.. ack så trist. Jag behöver min farfar, verkligen. Jag behöver honom. Jag vill inte att det ska bli som med Ally, att man inte umgås och träffas så ofta och helt plötsligt så är dom borta från jorden. Vill inte ha det så.. Jag älskar min farfar, mest av allt.

Nu är det julafton snart, kan ni fattaaaaaa!?
Hiihihi. Jaja, nu ska jag sova. Puss på er och ha en riktigt GOD JUL!
För det ska jag ha!


Önskar att du var här Ally, jag vet att du är med mig.
Är stolt och ler. Du är inte ensammen på julafton ska du veta.
Kom till farmor så får du se vad vi har det bra, ha det bra.
Hälsa Björn från mig, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0