Day 10 - Favorite photo of Justin Bieber

Seriöst?
Ska jag allvarligt kunna välja.
SERIÖST!?
ALLVAR!?
Sjuuukt, det går bara inte.
Går inte, men NÅGRA av mina favoriter kommer iaf.
Alla mina favoritbilder på honom hänger på min vägg, så.. det är omöjligt att välja. Men om jag måste så ska jag nog försöka, men han är sjukt äckligt snygg på alla andra bilder..
Här kommer mina favoriter, NÅGRA av mina favoriter.



Denna bild är väl bara för att han har så sjukt snygga kläder och att han är så sjukt snygg, wierd huh?

Bara för att man typ svimmar.

Hans leénde, behöver jag säga mer?
Love it, mums.


Oh, lite snygg bara. Bara så där skit lite, or?


Tappar typ andan.


Glump, i love you boy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0