DREAMS DO COME TRUE

Hej på eeeer!

Några dagar sen är det nog, men jag tycker att jag varit rätt så flitig ändå på att skriva. Idag var jag i Luleå med Josefin. Fick med mig lite kläder, ska fota imorgon så får ni se vad som är nytt i min garderob. Snart får jag även mina skor, YEY. Hihi, jag längtar. Dom kommer vara så snygga, hoppas jag på. Haha. Vi såg på bio idag också, det var grym. Jag älskar Narnia. Men iallafall, imorgon blir det nog bara att vara hemma, pappa jobbar och mamma är i Umeå. Jag ska springa på bandet i 40 minuter, köra lite träningssaker hemma. Har snart ett gym hära, hehe. Rätt så skönt, men jag måste börja springa och träna bort detta fläsk som sitter på mig. Ska inte skylla bort mig, jag äter hur mycket som helst. Usch vilket svin jag är... fet och ful. Måste klippa mig, vill klippa mig, vill inte, för jag kommer ångra mig... men jag vill ändå. Jaja, nu ska jag se på lite tv sedan ska jag slå igång lite Sex and the city. Funderar på att beställa andra säsongen också, busigt. Men jag har inte råd, nåja. Ska gå, PUSS!

Just ja!!!! Dom spelade Justins U smile på hm idag, AAAAAAAH. SWEDEN IS ALIVE! <3 ÅH.. mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0