GET A FUCK FUCKING LIFE.

Jag har nog aldrig hört någon säga fuck, fucking så mycket på 4 minuter. Han verkar då inte ha något liv, sitta och slösa bort 4 värdefulla minuter på att sitta och skrika och upprepa hur mycket han hatar Justin Bieber. Har han inget vettigare för sig? Det är sjukt att folk orkar lägga ner tid på att förklara hur mycket man hatar Justin, okej so what? Ni hatar honom. Men om man hatar honom och ända ska sitta och babbla OM hur mycket man hatar honom så gillar man ju på ett eller annat sätt att prata om honom. Det är som när man är på stan, jag tillexempel. Jag skriver hela tiden och överallt om Justin och det är klart att alla i hela Boden vet att han är mitt allt, men det är ju inte så genomskilnigt alls när folk börjar sjunga låtar med honom och skrika Åh justin bieber när jag går förbi dom. Inte alls riktat till mig, nejnej. Inte av en slump. Absolut inte. Nä nog om mig. Jag bryr mig överhuvudtaget inte om haterz, okej, jag blir skit ledsen och sur när folk kallar honom saker. Men att dom ORKAR bry sig, hata honom FINE. Men herregud, göra värdelösa videosar och allt för att bevisa att man hatar honom gör det ju dig inte bättre.

Till dig som spelat in denna film.
Lilla älskling, jag har nog aldrig hört någon varit så dålig på engelska och kan endast ett ord. Fuck. Fucking. Filmen består av att du din vackra varelse sitter och skriker FUCK FUCKING FAG, först och främst. Ska du göra en sådan här film så läs på vad du ska säga, lär dig engelska och börja inte prata svenska mitt i allt. Och något jag VERKLIGEN INTE FÖRSTÅR MIG PÅ är att du sitter och skriker, hotar honom med kniv, skriker att han är bög. Jadu, när du byter till svenska så ska du ju tydligen rövknulla honom. Det går inte ihop. Om du ska rövknulla honom, HAN. Är det inte du som är bög då? Och om du ska skära av hans kuk med din stora farliga och vassa kniv för han tydligen "inte behöver den, för han är bög" så du menar att när man är bög så behöver man ingen kuk? Och att han har spya på sin kuk? Hur vet du det för det första? Tror du verkligen att Justin skulle sitta och gråta och bli skit skraj när han ser denna video? Det skulle då inte falla honom in, han skulle skratta och skratta och skratta för du är så jävla cool. Du är så cool som kan så bra engelska och bra ordförråd. FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK... osv... Jag förstår mig inte på dig, och att du hatar alla Justin fans går ju inte heller ihop. Och att du har 2 personer som gillar honom på din skola bland 800 pers. Jaha, har du frågat alla? Om du nu har det så säger jag grattis, det finns bara några MILJARDER fans till eller? Och att du ska skära halsarna av oss fans, hm. Jag tror nog inte att du hade kommit långt med det, alla förstår hur jävla värdelös du är och vilket stort jävla skämt du är. Så du menar verkligen att om du stod med din FARLIGA VASSA OCH HEMSKA kniv mitt i ett hav av beliebers, tror du för fulla muggar att du hade överlevt en sekund? Haha, du är så cool. Du är min idol, seriöst. VIDEO OF THE YEAR. Oj då, engelska. Måste nog översätta, ÅRETS VIDEO. Förstår du? ÅRETS VIDEO. Nähä du förstår inte. Nänä, det var värt ett försök iallafall :) Du borde tänka på en sak, om du hatar Justin så mycket. Varför? ( DENNA SAK BLIR JAG FAN INTE KLOK PÅ) varför varför varför?!?!? VARFÖR sitter man och kollar på hans videos och gör videos på hur mycket man hatar honom? VARFÖR!? Så patetiskt så det finns inte. Ni är bara så coola. Men jag förstår mig på varför alla hatar honom. Det är oftast fula och äckliga killar som hatar honom, och oj så konstigt. Avundsjuka. Avundsjuka för att inte ni är lika snygg, het, sexig. Inte kan ringa upp Usher och säga YO MAN, ska vi hänga? Inte har lika mycket pengar, inte har kändisheten. Inte har alla tjejer efter er, alla SNYGGA KÄNDISAR. Har en snygg mamma, har håret, har ögonen, har hans allt. Ni har inte det och det är varför ni hatar honom. Eller eran version är ju att han är bög och att ni hatar honom. MEN VARFÖR GÖR NI DET? Ni har inget specifikt bevis på att han är bög. Ni har aldrig träffat honom så bilda inte åsikter om någon ni inte ens har träffat. Det är sjukt. Att man kan hata en person som man aldrig träffat. Okej, mitt hjärta bultar snabbt och jag blir helt varm i kroppen när jag hör hans röst och när jag ser honom. Men att hata är lite väl..
Jag har sagt det jag vill, någon mer som håller med mig om att han är så cool han i videon?
Grymt awesome han är, slöseri med tid säger jag bara. Slöseri med tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0