I DON'T NEED YOUR REASONS

Hejsan på er!

Ni märker väl att jag gjort om min blogg, nu är jag nöjd ska jag då säga. Dock fick jag inte snön att funka, men det får vara som det är nu. Hoppas ni gillar den så mycket som jag gör. Nåja, sovmorgon och fredag idag. Kändes såhär som en perfekt dag. Den gick väldigt snabbt sen har jag bara suttit hemma och hållt på med bloggen. Jag lämnade även in min novell till Stefan, jag får hålla ut med att få veta vad han tycker om den till på tisdag. Spännande minst sagt, själv blev jag rätt så nöjd med den. 81 sidor vart det och nu sitter jag och skriver på den nya. Känns som jag har alldelens för mycket fritid nu för tiden. Annars då, omprov i veckan, kapiteltest i tyskan, so redovisning och annat. Har fullt upp känns det som, måste verkligen plugga in mera matte i skallen. Men jag börjar fatta detta med förenklingar nu. Hoppas man inte failar sönder på ett omprov, känns lite surt för det kommer jag förmodligen göra också. Haha, sån är jag. Kan ingenting. Nåväl, julklappar måste jag köpa nu. Känner mig så stressad för det är bara 20 dagar kvar till julafton om 20 minuter, haha. Fyfan, 16 dagar kvar sen är det jullov. Grymt taggad. Måste beställa mammas julklapp och pappas och lite åt Jens och Josse. Så jag inte behöver fundera på det något mera. Men nu ska jag försöka gå och sova om det går för min jävla hosta, hatar hosta.. Jaja, vi får väl höras. Puss!




no music, no life <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0