JULEN SMYGER SIG FRAM

Nu känner jag verkligen julkänslan, kan inte vänta med att öppna julklappar.. Gud så mysigt. Nu är det bara fredagen imorgon på skolan och då ska vi ha matte temadag, det brukar vara rätt roligt. Sen är det måndag och elevensval, tisdag är det elevrådetsdag (JENS <3333) sen på onsdag ska vi få betyg och se på film, gah vad jag är nervös. Jag fick veta vad jag fick i engelskan och jag är grymt nöjd, ett starkt VG! Om jag bara klarat grammatiken på testet så hade jag fått MVG.. Ah, jag är typ stolt, haha. Men engelska är grymt roligt, typ bara jag som tycker det men. Jaja, jag har gjort knäck idag och städat lite skafferier och lägenheten, har nyss satt igång en tvättmaskin så ska gå och tömma den snart. Men ni får ha det så bra, nu ska jag kolla lite bloggar och sen ska jag duscha och bestämma kläder till imorgon. Om någon har lust att hitta på något i helgen så är det bara att höra av er. 
Just deet, mamma kommer hem imorgon, äntligen!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0