lite bilder

Min julafton var då bra, förutom att attityden bland alla folk inte alls var på topp. Men trots allt det är jag grymt jävla nöjd med julklapparna. Tack så jätte jätte jätte mycket mamma, pappa, jessica, andreas, klara! Är superduber nöjd! Nåja, lite bilder kommer hära! Sedan i slutet kan jag nog avslöja vad jag fått förnågot!










lite lessa? haha..









love you





hahaha, gud så söt hon är!

Julklapparna:




- OBJEKTIV :D:D:D Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC OS
- Massa ringar
- Svarta jeans
- Sammets byxor
- T tröja
- Justins 2 album
- Tröja med Justin (inte på bild)
- Halsband
- Örhänge
- Bh
- Trosor
- Sockar (inte på bild)
- Fransk manikyr
- Brunkräm
- Sex and the city säsong 1
- 2400 kronor
- Jättestor spegel (inte på bild ;) )

Min bästa jul. Älskar allt. Tack så mycket alla! TACK TACK.
Älskar eeeeeeer.

Mina favoritringar är då ändå dessa :D:D:D




Oj så dåliga bilder, men det var gamla objektivet ;) Haha.
Älskar dessa, två översta är från mamma och pappa och dom nedersta är från Jessica. Tack så mycket för allt. PUSS.

Jag lever princip i min Justin tröja, hihi. Busigt, det är grym. Tack Klara och Isak! Nåja, ska gå och tvätta mig och sedan ska jag lägga mig i sängen och slå igång Sex and the city. Puss på er, hoppas alla hade en bra julafton!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0