LOOKING FOR SOME SICK SHOES

Hej på er!

Härliga söndag är här igen, roligt.. Men lite positiv kan man väl vara, bara denna skolvecka plus 3 dagar sen är det jullov. Så skönt det ska bli, men jag gruvar mig så in i helvete för betyg. Nervös är det minsta man kan vara. Men ja, det blev en fiffig middag igår pappa slängde ihop tacobiffar och sedan en pepparsås, men vi fick idén att hälla i pepparsåsen i biffarna och det vart så sjukt gott. Jaja, jag har vaknat för ett tag sen och snart ska vi och hämta mamma och så ska hon packa och imorgon far hon och pappa till Umeå. Så hon är borta en vecka ungefär, hur ska det gå? Aja, det måste väl. Känner verkligen att jag inte kan fokusera på skolan.. det är bara jobbigt. Men nu ska jag göra mig klar. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0