RUN FOR YOUR LIFE

Hej på er!

Här ovanför ser du lite bilder jag har fixat och trixat med i Photoshop idag. Är grymt nöjd må jag säga. Skolan idag då, inget speciellt. Vi sov i omklädningsrummet i princip och i bildsalen, haha. Så det kan bli. Nåja, det är temadag för elevrådet imorgon tror jag, det ska nog bli kul det också. Vi lär inte göra så mycket antar jag, det är NÄST SISTA SKOLDAGEN. Gissa om jag är taggad och nervös till på onsdag, gah. Jag vill inte ha betyg.. Men iaf, jag har nyss sprungit 40 minuter på löpbandet och jag svettas som en gris just nu. Jag har även gjort lite exempel på en LOGO till pappas företag. Blir nog super, om dom tycker det vill säga.. Haha. Nej nu måste jag gå och bada hundarna för Morris har spytt och pissat på Pepsis huvud så dom säger jag nejtack till att sova med om dom inte är nybadade. Så jag ska gå och göra det sedan är det min tur att duscha. Ska bli skönt,äntligen har jag tagit mig kraften till att börja springa. Och i 40 minuter, imponerande Elin! Nåväl, ska gå nu PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0