SHAWTY LET'S GO GO GO

Hejsan.

Har nyss tryckt i mig lite risgrynsgröt, det var gott om man säger så. Skolan var rätt mysig idag, lucia och fika på skolan och vi gick runt med glitter i håret, lite wannabes haha nej men det var roligt. 24 jävla grader kallt ute, hemskt. Jag vill ha snö så man kan börja åka skoter någon gång. Annars då, så sitter jag och kollar på massa videos med Justin, han är ju bara för söt min älskling. Nåja, ska ge hundarna mat snart sen kommer Andreas och hämtar mig så far vi till Jessica och köper sushi, muuuuuums! Mamma har nyss kommit till Umeå, hoppas att allt går bra nu för henne. Jaja, nu har jag inte mycket mera att säga. Puss!





Jag saknar dig så det gör ont, kom tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0