YOU'RE THE ONE I CAN'T LIVE WITHOUT

Oj vad detta går bra med bloggen. Haha, jag måste vara lite mer aktiv tycker jag. Nåja, Josse har sovit här och drog hem för ett tag sedan. Nu sitter jag här och typ dör, det är snart julafton. Förstår ni? Så helt underbart. Bara måndag, tisdag och på onsdag får vi jullov. Åh, vad jag är nervös för betygen... Men i matten hade det inte kunna gå sämre, haha. Sådär skitbra att man inte ens nästan fick ett betyg, heh. Jaja, men jag har ju min morbror som ska komma och banka in matematik i skallen på mig. Haha. Jag har inte mycket annat att skriva förmodar jag, jag ska väl bara sitta här. Sen ska jag ta en dusch och måla naglarna, elevens val imorgon, en rätt lugn dag lär det nog bli. Men ni hör väl av mig imorgon skulle jag kunna tro, ni får ha en bra 4e advent nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0