BACK ON TRACK

Från och med nu ska jag skita i vad alla säger om Justin.
Jag blir ledsen eller typ arg för att folk kallar honom bög och allt,´för jag vet att han inte är det och Justin blir själv ledsen av haterz. Så därför är jag så jävla less på folk som trycker ner honom. Är Justin ledsen och arg är jag ledsen och arg. Så är läget, acceptera det eller stick :) Och jag får skriva så mycket som jag vill om honom, ni som inte gillar det ska inte läsa min statusar på facebook och känna er TVUGNA att kommentera att han är bög och äcklig. Läs inte min blogg heller för jag lär skriva MYCKET om honom.


Hej alla små Justinlovers.

Nu är jag back on track, ska inte låta några avundsjuka justinbieberhaters trycka ner mig. Sååå vad händer idag då. Jag har gett pappa farsdagpresenten och glad blev han. Nu kommer morfar och jag ska gå och fika något för jag har nyss vaknat. PUSS!

/E


Biebergasm <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0