BRUSTET HJÄRTA

Jag kan inte fatta det. Min Justin ska till Danmark och inte jag.
Jinet och Lollo ska dit, då har jag någon att åka med. Men nej då, självklart kommer jag inte få. Seriöst, min största dröm STÖRSTA! Jag kan inte fatta. Jag KAN stå framför min älskling.

Flygresan till Danmark går på dryga 2000 kronor och VIP biljetter går på typ 3000 kronor. Jag säljer fan min kamera. Jag SKA dit. Never say never. Jag kan inte sluta gråta. Fattar ni, JUSTIN BIEBER. ÅHÅHHÅHÅHÅ, fyfan. Jag kommer inte få. Det kommer inte gåå, det går inte. Jag får inte. Men jag måste. Det är min uppgift i livet, mitt liv har ingen mening om jag inte får åka. JAG VILL. JAG MÅSTE. jag tar livet av mig. Jag svär på min mammas grav, jag GÖR DET!!! Jag önskar mig BARA PENGAR I JULKLAPP. Inget annat. Min största dröm är att få se Justin live, och den drömmen SKA bli sann. NEVER SAY NEVER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0