I'T FELT SO FUCKING REAL

Jag fick nyss en chock.
Jag var och duschade och när jag var klar så sträckte jag mig efter handduken och så virade jag den runt håret, och den andra runt kroppen. När jag drar undan duschdraperiet så står Justin Bieber där. Jag typ ryggar bakåt och får typ en hjärtattack. Asså det var så verkligt, han typ som smälte in. Det var som att han var där, han bara stod där och bet sig i läppen på sitt sexiga sätt så jag typ ah. Och sen så typ blundar jag och då är han borta, det var så sjukt. Det varade typ i 3 sek men shit vad verkligt det var. Min bieberfever blir bara värre och värre för att Justin ska till Euorpa om NÅGRA VECKOR men i like it anyways! Fatta! Han kanske kommer till Svergie OM A FEW WEEKS. Oh my bieber, jag svimmar, jag kan inte andas. Bara om han kommer till Sverge så ska jag HA V.I.P BILJETTER SKA SKA SKA SKA SKA SKA SKA! Jag och Jinet snackade om det, tänk om vi två får stå brevid våran största kärlek. TÄNK. AAAH, nu börjar jag skaka. Jag måste sova nu, god natt!
Bieberlove 2 ya all!



Kommentarer
Postat av: Jinet

Hahahah nä gud så söt du är gumman ! Måste träffas snart ! <3

2010-11-08 @ 23:24:43
URL: http://bieberstorys.blogg.se/
Postat av: Tessan

SV; okej ?! :)

2010-11-09 @ 19:57:59
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Tessan

Vadå, ska han komma till Sverige ? :O <33333333 :D:D:D

2010-11-09 @ 19:58:30
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0