JUST THE WAY YOU ARE

Hej bieberlovers!

Jaha, det här med bloggning är inte min bästa sida som ni säkert märkt. Vad har hänt då? Jag och Josefin gjorde klart labbrapporten till NO:n och jag är snart klar med SO:n. Matteprov på måndag, plugga plugga plugga. Även om det kommer gå åt skogen så vet jag att jag åtminstone har försökt. Ehm, jag är klar med min uppsats på svenskan om Justin. Är på sida 54 på min novell, kan inte sluta skriva. Och den jag ska lämna in till Stefan är på 57sidor ungefär och det är fortsättning följer på dom 57 sidorna så det kommer blir rätt många. Allt flyter på rätt bra, jag hänger med i alla serier. Jag kan ha lite fritid men inte mycket, jag förstår mera i SO:n nu. Dock kommer jag få göra omprov. På torsdag får vi se hur det gick på HKprovet. Tyckte det gick superbra faktiskt. Annars då? Jag hoppas på bra betyg för min novell, för jag är riktigt nöjd med den. RIKTIGT! Sen har jag inte så mycket mera att säga bara att jag ska försöka hänga med i bloggen. Men det är mycket prov så bristerna i bloggen beror på plugg. Så don't judge me. Jag mår finnemang annars förutom att min farfars bror Roger dog i för en vecka sedan i endast 59års ålder. Och min tremänning Nils är ungefär 3år och har börjat fråga efter sin morfar. Det är bara för hemskt. Två dödsfall i min släkt på samma år, och allt från pappas sida. Känns surt, men sånt är livet. Det är bara ta tag i det och gå vidare, jag har inte gått vidare från Ally än. Tänker fortfarande på henne varje dag och jag fattar inte att hon verkligen är borta. Det känns så jävla overkligt alltihopa. Men jag vet att hon vakar över mig och ser till att jag mår bra. Men jag vill bara krama henne en sista gång, en sista gång. Jag saknar hennes skratt, allt.

Jaja, mamma har varit på operation också. Inget allvarligt, hon skulle bara skrapa ur sitt sår där venporten suttit. Allt detta kommer bli bra snart, hoppas jag. Menmen, det är bara ta dagen som den kommer och göra det bästa av den och leva som det är den sista dagen på jorden. Nej nu ska jag drägla nå så grovt över Justin när han dansar. my sexy babe. GOD NATT!


P.S imorgon är det ett år sedan Justin första album släpptes så ni beliebers där ute som vill fira honom, klä er med lila. Det är nämligen hans favoritfärg, dah liksom. Gör det! För att visa att vi stöttar och älskar honom NO MATTER WHAT upp till 100000000000000999999999120020 % <3 D.S



Det är även 10 månader imorgon sedan Ally gick bort.
Det ska vi tända ett ljus och tänka på henne, eller jag ska det.
Och tända ett extra ljus för Roger!

Vila i frid, jag kommer aldrig glömma er.





Mamma mia, jag svimmade nyss.
Som Marcus sa, nu ska jag gå ner i en fin bieberkoma.
Ohfyfan vad snygg han är, SJUKT SJUKT SJUKT!
GRRRRR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0