RYSNINGAR I HELA KROPPEN



Ojojoj, vars ska jag börja?
Jag tappade andan när jag såg på den här.
Helt jävla underbar bra. Så jävla snygg han var, så jävla het, så jävla het röst.
Och när hans röst skär sig där i mitten, så himla gulligt. Man märker verkligen hur mycket äldre han har blivit. Mörkare röst och ser mycket äldre ut. Så himla jävla sjukt underbart het han var på AMA's. Så sjuuuukt hur snygg han är. När jag tröck på play och när han tog första tonen så tappade jag andan, skakade och fick rysningar på hela kroppen och tårarna flödade. Så jävla bra han var, underbart vackert sjukt äckligt BRA!
FANTASTISKT BRA! Finns inga ord, så jävla bra det var. Kan inte ens beskirva, blir galen av att bara tänka på det. MAMMA MIA, biebergasm. Jag dör, så jävla jävla jävla SKIT BRA! AH, JAG DÖÖÖÖR!
AAAH, fyfan. Så jävla bra och snygg och åååååh.. Så sjukt jävla underbart bra.

Och när han går ner på knäna FYFAN, jag dog.
Så jävla bra. så jävla bra, så jävla bra!!

GAAAH!

JAG ÄLSKAR JUSTIN DREW BIEBER <3333333333333333333



SÅ SJUKT JÄÄÄÄÄVLA HET OCH BRA, JAG KAN INTE SLUTA GRÅTAAAAAA!!!!!!!!
SKAKA, HOPPA UPPP OCH NER. FYFAN VAD BRA!
AHOLDNBSJ.GLSGSJBGLSNDFKAFDB AJLASFKHADBFKABGL-JFDGLKJSFBGKLJSEGÖKJSFNGÖLVJKBSFWOIÖVSFDIOJMHVBGWLRIJNHGL
DGSFG



SEN VANN HAN I ALLA FYRA KATEGORIER
FAVORTIE ALBUM, BREAKTROUGH ARTIST, FAVORITE MALE, ARTIST OF THE YEAR. <3

GRATTIS ÄLSKLING! <3


SG
HSFDHDGHDG
D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0