SÅ JÄVLA LESS

Jag har absolut ingen blogglust.
Hatar allt och alla just nu. Varför kan man inte bara få vara sig själv i detta samhälle. Allt man gör är tydligen fel. Jag älskar Justin med hela mitt hjärta och jag är inte den enda i hela jävla världen som är besatt av honom så ta inte ut det på JUST MIG. Så jävla less på alla människor som pratar skit bakom ryggen, jag älskar justin MEN BRY ER FAN INTE OM DET! Ja, jag skriver om han hela tiden- MEN LÅT MIG! Så jävla förbannad, ta inte ut erat hat över mig bara för att jag älskar han och ni hatar han. Lämna mig bara ifred, så less på alla kommentarer när man går förbi någon i korridoren. Som kallar Justin bög och varför i helvete gillar du han. jJag bryr mig inte om vad ni tycker för jag vet att det bara är avundsjuka, men det är svårt att inte bry sig. Man får inte leva sitt eget liv, pågrund av sånna här människor var därför jag slutade handboll, inte använder kläder för dom tycker ni är fula, allt. Ska jag sluta gilla Justin och riva ner alla bilder på honom bara för att jag ska få leva ett normalt liv där ingen snackar bakom ryggen på mig om hur mycket jag älskar honom. Okej, ni säger inget dumt (en del) MEN LÅT MIG FÖR FAN VARA, LÅT MIG LEVA MITT EGNA LIV, NI HAR ERAT OCH JAG HAR MITT! OKEJ!? Jag VÄGRAR ge upp en person som få mig att må så bra, jag vägrar. Men om jag ska kunna gå kvar på Korpen Skolan kanske jag bara måste. Det är sjukt att man inte kan få vara sig själv. SJUKT! Jag har fått ut det jag ville och jag vill inte att ni ska bry er om mitt liv. Om ni hatar Justin och vet att jag skriver om honom, men LÄS INTE MIN JÄVLA BLOGG DÅ. idioter... HAR INGET MER ATT SÄGA. ÄR SÅ JÄVLA LESS SÅ JAG VILL BARA TA LIVET AV MIG!



tar en paus, bara för er som ville veta.
är så less på allt.

Kommentarer
Postat av: Ronya & Alice

Hej :) spana in min och min kompis novellblogg. Det handlar om en tjej som en gång i tiden var barndomsvän till Justin. När hon senare i livet älskar honom och hans musik och går på hans konsert så blir hon upp tagen på scen för att bli hans one less lonely girl. Då förändras det mesta..



Läs mer på http://BieberDream.blogg.se - Hope you like it! / Ronya & Alice

2010-11-10 @ 23:46:24
URL: http://bieberdream.blogg.se/
Postat av: amanda

2010-11-12 @ 17:32:34
URL: http://amandavarupptaget.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, råkade klicka enter innan jag hade skrivit! haha, aja.



Skit i dom där idioterna, du gillar justin? thats fine. dom är idioter, och avundsjuka om dom håller på så där,

:)

2010-11-12 @ 17:33:32
Postat av: Hanna

jag har sett vad folk har skrivit till dig nu, och allt jag sett hitills har bara skrivits av idioter som inte har något bättre för sig. alla tycker olika och nu är de så att man får tycka om vem fan man vill. och alla som bara har något negativt att komma med kan vell ge fan i att kommentera ist?

2010-11-12 @ 19:49:59
URL: http://hhannastube.blogg.se/
Postat av: Louise :)

håller med dom andra, såklart man ska få tycka som man vill.

2010-11-13 @ 09:47:44
URL: http://loooolloooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0