TANKESTÄLLARE

Jag har tagit en riktig funderare nyss. Jag kan verkligen inte fota, jag kan inte. Och det är inte heller någon idé att jag försöker. Så nu har jag lagt kameran högt upp i garderoben ( kommer förmodligen fota snön imrn) Men jag tänkte ladda upp bilder idag, men inte det. Jag har tappat allt. Förut kunde jag fota, men nu är det helt tomt i skallen. Får ingen insperation eller något, kameran är för komplicerad för mig. Jag trodde jag bara hade en sån där dålig dag men inte det. För jag har inte fotat på veckor. Nu hoppas jag bara på att få bra med kamera saker till jul så ska ni se att allt blir bra! Och jag måste plugga nu som bara den, skulle ta denna dag till att plugga men jag somnade i soffan. Sen har jag och Jessica lagat mat, mumma! Jättegott vart det. Nu sitter jag här och måste bara måste ta fram HK:n och Historian för jag måste verkligen plugga och bli bättre i skolan. Speciellt i matte, huvva vad jag gruvar mig inför matteprovet. Pappa har nämligen lovat att jag får 250kronor för varje VG och 500kronor för varje MVG. Så nu är det bara att ligga i och VÅGA redovisa, jag dör ju inte. Så då kanske jag kammar hem en liten slant där perfekt till julafton. Jag ska ha bra betyg, jag måste bara. Så jag ska fokusera på skolan nu som jag aldrig gjort förut, men bloggen blir kvar. Kanske bara inte samma uppdatering, foton och så. Jaja, nu måste jag ta mig i rumpan och ladda ner en film. Under tiden blir det lite historieplugg. Puss!


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0