A few pics from yesterday












snygga brudar

söt chey som suger i cs..

Jamen hejsan!

Kom precis hem från Josefin, jag har nämligen sovit där inatt.
Igår var det ju dampkväll hos världens bästa Fanny, vi var typ 5 stycken och sen så kom Felix och Simon. Mycket lyckad kväll med mycket skratt. Jag och Josefin gick hem till henne för vi ville ha sömn, haha.
Ja, något mer har inte hänt. Jag ska nog nu bara slappa och göra saker man gör på en vanlig tråkig söndag, ska ta min coca cola och mysa mig ner under täcket och se på en film. Pricken över i:et på en söndag.
Ni får ha en fortsatt trevlig söndag så skriver jag sen, puss!


Kommentarer
Postat av: fanny

ni gjorde rätt som gick och sov hos josse, natalie&amanda höll mig vaken till efter 4 -.-'

2010-10-10 @ 20:51:21
URL: http://fannyanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0