Just this last goodbye

Hej alla socker söta!

Har precis just kommit hem från farmor och har tvättat mig, nu är jag redo för sängen.
Vi var hos farmor och åt palt, kusin Isak, Lars, farmor, kusin Klara, jag, mamma och pappa var där och åt och pratade. En lyckad kväll om man säger så, jag mår defenetivt bättre nu men hostar fortfarande upp inälvorna. Men imorgon ska jag på skolan och har bestämt mig för att jag ska fota imorgon också, med eller utan Josefin. Vi får se om hon ska med. Det känns verkligen inte som fredag imorgon, veckorna bara flyger förbi känns det som. Jaja, på lördag blir det dampkväll hos Fanny så jag måste ladda för det lär bli mycket skratt och damp och ja, allt från himmel till jord kan hända. Inte mycket sova lär det bli heller, skräckfilmer och allmänt awesome kväll kommer det bli känner jag på mig. Nu ska jag säga godnatt för jag tänker gå och sova, måste bli väck denna förkyldning inom kort.. hatar det verkligen. Puss och godnatt på er!


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0