my one heart

Hejsan!

Jag lever och mår finfint, hostan driver mig till vansinne och ont i ögonen har man också.
Måste börja använda glasögonen lite mer flitigt. Kom just på en sak, och kan inte sluta skratta.
Josefin hade nämligen väldigt svårt, och då repeterar jag väldigt svårt att säga en sak utan att skratta. Hon försökte vara seriös med det gick inte, "jag sket i morse så jag hann inte sminka mig"
Min alldellens för normala Josefin, jaha. Trevlig kväll igår med farmor var det minsann, nu sitter jag här och har nyss varit på handboll. Väntar på att vi ska fara med hundarna så jag får köra lite, sen blir det rönkan mat, gotta! Sitter och nöter JB, wierd huh? Och när jag tog lite bilder i webben så såg jag lite bilder på Justin på väggarna. Hmm, undra varför. Jaja, nu ska jag dra mig till köket och gosa med vovvarna. Ciao.
Jag ska skriva en inlägg någon dag om min bieberobsession, blir nog kul! ;)



Bieberobsession?

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0