time can break your heart



Fått låna ett par skor av min älskade syster, grymt snygga!
Får bara se om jag klarar av att plågas hela dagen imorgon? Hm, det blir en gåta.
Ganska så lugn dag idag, eller snackar man Elin och Josefin så är det aldrig lugnt men ja haha. Märks att vi inte skrattat med varandra på ett tag (fredags) Men vi är ju som vi är, UNDERBARA! ;)
Imorgon är det en rätt okej dag om man säger så, fastän vi har långdag. Dock har vi svenska redovisning och som alla vet så hatar jag att redovisa, men siktar man på G så gör man! Haha, men det ska nog gå bra. Bara jag får sitta på min egen plats så alla inte glor ut mig när man står längst fram i klassrummet.. Hatar det. Men okej, sen är det meningen att vi ska ha Elevens val och då har jag och Josefin textilslöjd (som suger rumpa) MEN då får vi sitta på Macdatorn i bilden och göra klart våran Sune och Stella film, YEY, vi slipper det. I 3 timmar ska vi sitta där, chill. Men dock inte att jobba med Sune och Stella men det ska nog gå bra för vi måste bli klara med den imrn. Sen säger Stefan att vi ska på dagis och visa upp den, men han ljuger så mycket så man vet aldrig med han. Nu har jag inte mycket mer att skriva utan ska bestämma kläder till imorgon och sen gå och se på tv. PUSS!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0