Back in time

Nej men se på satan.
Jag skriver nu. Duktigt Elin.

Sitter och väntar på att pappa ska komma hem nu för jag vill köra lite innan jag far till farmor, failade hårt i förrgår så måste greja det nu. Hade konstiga skor på mig tydligen. Men jaja, annars då?
Idrotten var grymt rolig, förvånadsvärt rolig. Gick nyss ut ur rummet och då sa mamma att pappa inte kommer komma hem på flera timmar, kul. Men då får vi köra imorgon istället då, men han ska komma förbi med min telefon först och främst. Sen ska jag med farmor på stan och gå på bio klockan 19.00 ikväll, ska blir trevligt. Missar dock idol, men det är smällar man får ta. Sitter och lyssnar på Justin just nu, konstigt va? :)
Ska ta med mig laddare och sånt till farmor så jag kan föra över lite bilder på Justin på iphonen, gah kan inte leva utan biler på han. Impossible. Haha, kul. Nu kom pappa nyss in med min NYA iphone, dom har bytt ut den. Chill. Men jag har inget mera att skriva, ska dra ner lite saker i väskan och sen ringa farmor. CIAO.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0