Babys are born

Hej sötnosar!

Kom hem för ett tag sen ungefär, har ju varit i Luleå med Josefin hela dagen efter skolan. Hittade litegrann iallafall. Dock bara tröjor. Och världens mysigaste tröja som jag sitter och gosar med nu, perfekt som en dag när man har ont i magen. En typsik dag där man inte orkar ta på sig något så slänger man på sig en mysig kofta och sätter upp håret i en slavig boll, gud så fult men ack så skönt. Blir nog en sådan dag imorgon, orkar bara inte. Då kan jag sova 15 minuter längre för då behöver jag inte bestämma vad jag ska ta på mig om jag har bestämt mig nu. Skönt. Det spöregnar ute också, ska nog öppna fönstret i rummet och stänga dörren så att det blir kallt och skönt. Sen ska jag nog ladda ner lite one tree hill och desperate housewives, blir perfa! Och Tacccck så mycket mamma för pengarna, nu vill jag bara ha ett par skor sen är jag nöjd. Tack!
Ja men nu har bloggen varit bildlös ett tag så imorgon ska det in någon bild ska ni nog se. om jag orkar, haha. Men nu behöver jag er hjälp så jag tycker ni ska slänga in en kommentar, vilka skor?



Kommentarer
Postat av: elin jonsson

NUMMER 1 LÄTT

2010-10-27 @ 20:47:23
URL: http://eelinjonssonn.blogg.se/
Postat av: hanna

DOM GRÅA!

2010-10-27 @ 20:52:25
URL: http://hhannastube.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0