Look up, look up to the stars

Hej på er!

Satte lösenord och så på bloggen igår men ångrade mig nu. Känner mig typ konstig av att inte ha bloggen, men jag överväger fortfarande om jag ska blogga eller inte. Ni kan ju slänga in en kommentar så får jag veta vad ni tycker? Om jag ska fortsätta blogga, vad vill ni jag ska skriva mer om? Ni kan ju säga så jag vet.

Men skolan idag, Stefan pratade med oss en och en idag och sa att jag ligger rätt så bra till men jag måste våga redovisa mer. Nästa gång ska han tydligen tvinga mig. Det är någonting jag hatar, redovisa. Blir alltid så röd i ansiktet och det är så pinsamt. Men om jag vill ha bra betyg måste jag ta och bli modigare, det kan ju inte hända något. Jag dör ju inte. Och dom skrattar ju inte åt mig heller så, men det är så pinsamt så man bara skakar. Men jag ska försöka ta och bli modigare detta år. Men från det ena till det andra, Josefin drar iväg till Stockholm imorgon så då har jag ingen att vara med, haha typ. Men om ni vill hitta på nått någon dag så är det bara att höra av er! Det är ju lov nu, skönt att få vila en vecka. Men veckan efter lovet har vi HKprov och Historia prov så jag får väl plugga hela lovet känns det som. NO provet gick åt pipsvängen så måste ju klara dom här proven! Jag har fixat min desgin också som ni kanske märker, bara tillfällig iaf. Jag jobbar på en mycket bättre, juldesgin. Så den kommer inte upp förrän några veckor tror jag. Men nu ska jag inte babbla på hära så mycket. Puss på er!


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0