Visst finns mirakel

Heej alla sötnosar.

Det har med bloggning är inte sett från min bästa sida, men jag lovar.
Snart, när jag orkar. Höstlovet kanske, ska nog inte göra något speciellt tror jag.
Alltså, shopping. Jag bara dör när jag hör ordet, underbart. Pengar vill jag ha.
Kläder jag kollat på kostar 1500 kronor ungefär, snälla mamma ♥
Skulle bli världens lyckligaste unge då, jaja, SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA MOR.

Ja men från det ena till det andra, har varit och simmat idag med Josse och sen kom Jens så vi har varit och badat ett tag. Nu ska jag nog bara skriva klart detta och sen borsta tanden, sen blir det att sova. Är grymt trött. OCH MARCUS! MIN OCH EVVES PIZZA VART GODARE ÄN DIN, LOVAR DET! SÄG INTE NEJ, PUSS PÅ DIG MED! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ;)
Jaha, det var väl allt jag ville. Nej just det. Reklamen på tv. Om bröstcancer, rosa bandet ni vet?
När han pratar, älskar den. Så bra på något sätt. Ingen förstår riktigt men ingen förstår hur man känner sig när ens mamma har bröstcancer. Allt blir annorlunda. Men han på reklamen har rätt. Och snart är det på gågatan att man ska tända ljus för alla som har drabbats av bröstcancer, tycker ni ska ta och gå och tända ett ljus då. Om inte på gågatan så gör det hemma, tänd ett ljus för min mamma och tusentals andra mammor, döttrar, pappor, söner, mormor farmor, farfar morfar. Gör en god gärning.

Hittar inte reklamen, men ändå.
håll utkik på era tvapparater.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0