tisdag.

Det var ett tag sedan, men vad har hänt då?
I söndags var Marcus och Vendela hos mig, sedan så gottade jag pappa och syster i oss maxmat och pizza och sen lite chips och dipp på det. LCHF funkade ju grymt för Jekuu? Hehe. 

Ja men, var på skolan idag. Jobbigt som fan kan jag ju säga, och när alla börjar babbla om sina mammor.. ville bara skrika och springa hem. Vet inte hur jag ska klara detta, varje gång någon säger mamma så bryter jag ihop. Life goes on.. right? 
Idag har jag också hunnit få ett par Reebok Easytone skor av min söta far, grymt nöjd. 
Så en prommis imorgon bitti och städ hos Jessica, lite val av kläder till begravningen på torsdag och lite fix. På torsdag är det nu begravningen och jag kommer nog inte skriva förän efter det. Så..
Men ni får ha det så bra, det ska då jag försöka ha.
Bara att begravningen kommer bli förjävligt jävla jobbig.
Nåja, nu ska jag välja en text jag ska stoppa på min vägg.
Sen ska jag sova.. 

mamma snälla, kom hem.

Kommentarer
Postat av: P,U,I,J,J

Våra tankar är hos er i dag på mammas begravning. Tack för att du delar med dig av dina tankar.

Din hyllning till din mamma är så fin. Hon måste vara värdens lyckligaste mamma ängel nu...med den kärlek du visar genom dina ord...

2011-04-28 @ 09:16:59
Postat av: Anonym

Hitta du nån text?

2011-04-28 @ 19:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0