Kungsgatan - 130 kvadrat meter - 5 rum - på två personer

Lite stort men vi hade inte kunnat få en bättre eller finare lägenhet, världens bästa läge också. 
Utsikten är underbar. 3 år har jag bott här, vill flytta men ändå inte. Vill inte se någon annan bo i denna.
Kommer sakna den för mycket, älskar den. Gammal, sådär fin!
^Detta är då mitt rum!

^ Detta är något slags, avlastingsrum enligt mig. Saker man inte vet vars man ska ha dom, dom hamnar automatiskt där. Onödigt "rum".

^ Det här kallar vi för fiskerum, pappa har sina fiskesaker där, jakt saker. Vi hänger tvätt och det samlas saker därinne hela tiden. Hjälper inte att rensa och skrota, alltid fylls det på med saker. Datarum också är det.

^ Ganska så tydligt vad detta är för rum, alltid stökigt för hundarna bäddar runt kuddarna i soffan. Leksaker, ja allt. De där vita draperiet som är för där är ett till rum som vi inte använder. Andreas gamla rum, vi tog bort det för vi ska få lite billigare hyra. Men vi tjuvanvänder det ändå, lite skräpsaker.

^Där är rummet!
Nämnde jag eget trapphus och en underbar utsikt?
Älskar att bo där jag bor, tro det eller ej.
Nu saknas bara lilla mamma sen blir allt perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det där dina jackor alltihopa?!

Verkligen jättefin lägenhet! :D

2011-08-28 @ 19:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0