ska man ta upp träningen igen?

Många funderingar hit och dit. Äh, skönare att trycka chips och ligga i soffan. 
Men nu måste jag börja ta tag i detta, går upp mer och mer i vikt och usch. 
Nej, jag har planerat att städa idag och sedan försöka mig upp på löpbandet, men det blir väl som alltid en såndära en gångs grej. Jag får ett ryck sen dröjer det några månader innan jag tar mina Easytone springskor och hoppar upp på bandet och springer. Får se om jag orkar helt enkelt.
Lite synd att ett löpband för 11 tusen bara står och samlar damm. 

Innan mamma fick feber för ett år sedan så var hon sjukt aktiv på detta band, men sen kom febern och ja. 
Nu går det ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0