some people wait to turn


Är så glad just nu, hittat en moppe, dock får jag bara köra 25.. men det är väl bättre än att gå iofs.
Statistiken är på topp, har fått lite nya vänskaper från olika håll, äntligen får vi snart begrava mamma. En stor lättnad. Men jag känner mig speciellt glad idag, har världens bästa vänner också som gör att man orkar ta sig till skolan. Orkar inte hålla på att skriva om mina dagar, för dom ser lika ut allihopa. 
Ska försöka bli bättre med de där om outfits, som jag får frågor om hela tiden. 
Nej men det var det jag ville säga, är underbart glad för jag har världens sötaste läsare!!
Nu vill jag bara utomlands med min fina syster igen.. längtar tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0