en rolig grej

Jag satt och funderade på att dra alla säsonger av One tree hill återigen.. då kom jag på en rolig sak. 
Den 10 Januari började jag se One tree hill från början för o9814318471934813471304 gången.... haha. Och alla åtta säsonger hade jag sett klart den 23 Januari.. Så det är bara att börja räkna.. Varje oth avsnitt är dryga 40 minuter, så let's go. Och det är kring 20-23 avsnitt på varje säsong så vi tar 20..

Då ska vi se, det blir ju sju säsonger eftersom åttan inte är fullt ute än.
Så 20 gånger 7 är 140.
140 gånger 40 är 5600..
Så på dryga 2 veckor har jag sett 5600 minuter av oth.
Hur många timmar det är kan ni själva räkna ut...
Haha.. tänk vad mycket av den tiden som hade kunna gå till plugg!!

Nåja, nu är jag hungrig som en gris så jag är inte sugen på något när jag är såhär hungrig. Åt två hårdbörd mackor idag... fy så hungrig jag äääär. Ska ringa papi nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0