tidsfördriv

Visste du att..

att jag vill ha - sommar!
att jag lyssnar mest på - chris babe brown <3
att jag pratar - svenska
att jag inte gillar - spindlar

att jag avskyr när folk snackar -om stuff dom inte har en aning om vad det är..
att kärlek är - något så fantastiskt underbart men åt helvete ibland.
att jag gillar att - mixa och matcha med alla mina kläder, helt galna saker.
att jag alltid kommer att - älska min säng
att jag är hemligt förälskad i - one tree hill
att sist jag grät var - oj, kommer inte ihåg!
att min mobiltelefon är - mitt liv. LIV!
att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara ta livet av mig.. eller, bränna ner alla skolor i hela världen.
att innan jag går och lägger mig - så borstar jag tänderna, tvättar mig och smsar.
att idag har jag - skolan, dator, dator (skulle klämt in plugg med det vart lite ändrigar) dator och dator.
att jag just nu tänker på - vad jag ska göra i helgen
att i kväll ska jag - sova
att i morgon kommer jag - vara på skolan och sen är det HELG!
att jag hoppas - jag lär mig matematik..

Har du:
Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? ja!
Någon som du hatar? nej, eller. ja
Vem kramade dig senast? mamma i söndags innan hon for.
Vem pussade dig senast? mitt lypsyl
Vem ringde dig senast? pappa
Vem ringde du senast? pappa
Vem var du hemma hos senast? Josefin
Har du några kärleksproblem? nje
Har du pratat med någon idag? Jadå
Har du gråtit idag? nepp
Har du skrattat idag? klart!

Jag:

Är singel? Ja
Svär ofta? Ohja
Sjunger i duschen? nej..
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? beror på vad jag får för det ;)
Skrattar åt dina egna skämt? alltid!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? nej, tänk om det gick fel?

Har du:
piercingar? öroooonen
Syskon? Jessica och Andreas
Jobb? Skolan
För många vänner? kan man absolut inte ha
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? Jo
Bra självförtroende? Nej gud nej, ser ut som en fet kossa..
Sagt "jag älskar dig" till någon? inte irl, belive it or not..
Varit kär? men ja
Gjort något olagligt? jaa
Somnat i skolan? nej.. men faktiskt tappat hjärnan in i en annan värld på tyskan. men can u blame me!?
Brutit ett ben? när man äter en såndär hel kyckling bryter man ju ben så ja!
Tappat bort mig i min hemstad? nejnej
Sett en fallande stjärna och önskat? ja, när jag var mindre. jag önskade att jag skulle få en bärbardator när jag fyllde elva. vad fick jag!? EN BÄRBARDATOR! :D hahahhaa..
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? nej
En hemlighet som ingen annan vet? jag har bara hemligheter.
Sovit en hel dag? nje, typppp.
Somnat gråtande? Nej, för man blir ju täppt i näsan och då kan man inte sova... ;)
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? nej
Blivit generad inför folk? alltid!
Varit kär i någon utan att säga det till personen? inte kär..
Ätit musslor? jo, bläää.
Varit på en festival? vet inte? :O
Haft ett förhållande i under en månad? ja
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? ja, eller. väldigt mörkt iaf

Vad:
Längtar du till mest just nu? Den dagen jag får se Ally igen.
Ska du göra i helgen? Ingen aning alls.. Josse kanske kommer och sover här! Får se.
Har du för kläder på dig? Leggings, linne and underweaar.
Gjorde du igår? skola och hälsa på mamma

Ska du göra i sommar? fettsugning.. inte riktigt men jag vill...... HATAR MITT JÄVLA FLÄSK.
Åt du senast? jordnötter
Har du för mobil? iphone
Vad köpte du senast? Vet inte, länge sen jag hade pengar.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? vad skulle du ha gjort?


Vem/vilka:
Slog du senast? Bror
Fick du sms från senast? Josssssse
Pratade du med? va?
Skulle du kunna göra allt för? mamma
Var du med senast av det motsatta könet? Jens!
Kan du lita på mest? Josse
Vet mest om dig? Jag själv
Sov du tillsammans med senast? pappa.

Allmänt:
Har du pussat en groda? Har du det?
Kan du hjula? nej.
Biter du på naglarna? nej, fyfan!
Är du EMO? nej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? kläder!!
Skulle du kunna hoppa fallskärm? JAAAA!
Har du sjungit inför publik? nej, gud nej!!
Följer du mode? Lite halft
Är du hungrig? Nu? nej!
Är du blyg? Jävligt läskigt blyg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0