ATL sweet home

Okeeeej, jag lovade att blogga idag.. eller det blir igår.. men jaja.
Jag kan väl berätta lite kort att jag fått mina skor och leggings, fotar det imorgon (får vi väl hoppas). Annars då? Jag var på stan med pappa och köpte en present till Andreas som fyller år på måndag. Hade planerat in en luleåresa med Fanny, Jens, Maria och kanske Simon och Josse. Men det skiter sig eftersom jag måste vara hos Andreas, men jag ska fixa och dona så får jag se. Ehm, planerna för imorgon (eller idag) blir väl detsamma. Tråkig. Nej, jag ska (okej, nog för att detta är så fan inte kul men måste göras) jag ska städa rummet, gå ut på en liten prommis med hundarna om det inte är för kallt, Pepsi börjar verkligen bli fet nu! Och samma med mig. Jag blir bara fetare och fetare, SÅ imorgon ska jag springa på bandet JAG SKA, MÅSTE, SKA. Inga undantag får vi hoppas iaf. Snart sommar så jag måste få bort min mage, nog för att det kanske bli SOMMAREN 2013.. jag måste välja bort alla jävla drickor och godis, jag klarar inte av att leva såhär. Jag är så tjock och måste göra något åt det, hade gärna velat börja spela handboll igen men inget lag för mig finns. Nåja, nog med depressionen... Ska gå och borsta tänderna nu och hoppa ner i sängen. Ska inte sova bort hela dagen imorgon inte.. får vi hoppas. Om jag tar mig ur sängen vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0