GOD MORGON

Hej på er!

Sjukt fint väder idag, och varmt också. Perfekt fotoväder att fota hundarna i, men jag kan inte gå ut med dom i stan för att det är massa hundar och människor och piss och dom sitter inte still. Så det sket sig. Frågade pappa om vi kunde fara på parkeringen med hundarna och han sa ja, men då kommer mamma och säger nej inte nu, blablabla förstår inte varför du inte kan fota själv. Ja lilla moder, där haru svaret :)

Men iaf, har nå kosmiskt ont i halsen och hosta på det är ju inte det roligaste, men det är det mitt liv består av just nu. Åh, jag kommer inte kunna göra NÅ i veckan. Jag har ett grupparbete i SO:n om religioner som ska vara klar om någon vecka, sen har jag nyhetsbevakning som ska redovisas på fredag (!!) och man får inte tag på simon..... sen matteprov om ett par veckor... och idrottsplanering som jag och hanna ska hålla i ska vara inlämnad på måndag alltså NU PÅ MÅNDAG. Och det är ju knappast att det händer, för hanna har ingen dator eller mobil så jag får inte tag på henne... jaja. Men mamma är hemma i helgen så nu ska jag bara fokusera på att spendera tid med henne innan hon åker. HAha, säger jag som sitter i mitt rum och ser på One Tree Hill hela nätterna... haha.. Men åh, nu är det mörkt. Så tyvärr hörni, ni får inga bilder förrän det blir fint väder igen. Det vill säga typ varje dag  NÄR JAG GÅR I SKOLAN. Och aldrig när man är ledig eller något.. Men jaja, detta vart långtråkigt. Nu ska jag slå igång ett oth avsnitt och sedan får jag se vad som händer. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilderna på skorna och dom klippta sakerna och armbanden när kommer dom upp?

2011-01-22 @ 15:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0