GOD NATT



Nu har jag skrivit av mig lite i Word.. min egna lilla berättelse om mitt liv verkar gå framåt. Får se om jag lägger upp lite av den hära.. men jag måste tänka på saken. Jag är inte trött nu i alla fall, jag har en massa tankar som far runt i skallen. Jag vet inte vad jag vill göra när jag går ut nian.. det är så svårt.
Jag menar, jag har ju ett stort intresse för fotografi, men jag vet inte om det är något jag verkligen vill satsa på. Om jag vill bli fotograf.. Jag har även ett stort intresse för att skriva, det finns inget bättre än att ta sig ett papper och en penna och bara skriva ut alla tankar och idéer, det är verkligen det bästa som finns. 
Det skulle även vara en dröm som gick i uppfyllelse att ha en helt egen bok med mitt namn på den. Vilken dröm! Sen har jag intresse för djur och hjälpa djur, hjälpa gamla människor, och driva ett eget företag. Det är verkligen så mycket så jag kan inte bestämma mig, men nu ska jag lämna mina tankar och jobba ett eller två tal i matten och sedan gå och sova innan rethostan börjar igen och jag får mig ingen sömn. Jag sover nog i min egen säng i natt så jag inte väcker pappa och vovvarna. Nej, nu ska jag gå och tvätta mig och borsta tanden sen ska jag sussa. Puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0