H and D

Jag kööör på en sådan hära.. ;)



- Uggs.
Visst, dom må se ut som papperslappar men dom äkta är förjävla snygga.
Och det är sjukt snyggt att matcha upp dom med snygga leggings och en "kort" tshirt, massa armband och halsband. Mums!

-
One tree hill.
Världens bästa serie, behöver jag säga mer?

-
Justin Bieber.
För att han är den som får mig att le.



-
Jag har aldrig riktigt gillat sånna här skor.
Dom känns för "manliga" och klumpiga.
Säkert varma och sköna men ingen modesak., enligt mig.

-
Godsaker.
Varför ska det vara sååååå gott?
Det gör oss bara fetare och fetare så vi snart är fetare än Amerika.

-
Justin Bieber.
Om han inte kommer till Sverige så kommer jag sörja, i år. Och dar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0