i bet the neighbors know my name

Hejsan!

Fortfarande sådär ointressant liv, jag ska ta hem matteboken imorgon, har ju prov snart om ni ville veta det. Men jag ska försöka ta lite bilder, jag tar ju bilder på dagarna med iphonen så kan ju ladda upp från den egentligen. Så blir bloggen lite mer intressantare... Men om det är något ni vill se mer utav kan ni ju kommentera det? 

Fick en kommentar om att "anonym" ville att jag skulle ladda upp bilder på skorna jag beställde och på kläderna jag klippte i igår. Blev asnöjd faktiskt, fixade lite armband också. 
Är bokstavligen kääär, i tumblr och flickr. Så grymt. Nåja, har kollat på lite bilder och jag vill ha pengar. Vill inte vara fattig, vill ha nya jeans.. mina färgar av sig, och ett par ljusa vill jag ha och ett linne. Och svarta skor. Jag vill höstshoppa, får väl tjata på mamma. Nåja, inget intressant än så länge. Vi hörs imorgon istället, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

knde vi inte få se bilder på skorna och det du had klippt då ? :)

2011-01-20 @ 21:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0