i whip my hair back and forward

Hej på er!

Jaha, då skippar man derbyt idag, orkade bara inte gå och kolla. Menmen, nu har jag precis klätt på mig. Förstår inte varför, ingen vill ändå inte hitta på något så.. Men iaf, eftersom det inte händer någonting här hos mig så har jag inte mycket att skriva. Längtar till skolan börjar, tro det eller ej. Skönt att göra något på dagarna.. nu gruvar jag mig bara inför redovisningarna. Nåja, det ska nog gå. Men jag hör väl av mig när det blir en lite mer fartfylld dag. Nu ska jag göra mig en kopp varmchoklad med vispgrädde och se dom ABSOLUT sista avsnitten av SATC. Gruvar mig, vill inte att det ska ta slut.. vill inte. Men för att kompensera med det så har jag precis laddat ner One tree hill. Gud så roligt mitt lov känns... har inte varit med en enda människa för alla dissar mina sms (förutom marcus, men han bor ju där han bor -.-) och bara suttit och tittat på sex and the city i sträck.... ojojoj.. nåja. Blir lite roligare inlägg med bilder när skolan börjar. Nej nu tror jag att jag ska skriva lite på min novell och sedan blir det nötanötanöta. Och som sagt, vill någon hitta på nått så är det bara höra av er...  PUSS!
schmeeeeeeeexi...........................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0