IS THAT ALRIGHT TO BE THINKING OF YOU

Hej på er!

Har fixat och trixat lite med designen igen... som vanligt. Men det är helg snart, så jag ska nog gå ut och fota lite självporträtt och sånt. Jag tänkte fixa en ny design från grunden.. 
Sen måste jag jobba stenhårt i skolan nu.. ligger efter med allt, men ska ta hem lite böcker imorgon. Men nu ska jag gå till köket och jobba lite matte, det blir ingenting gjort om jag sitter hära och jobbar. Sen ska jag nog ta mig en dusch och sedan sova. Måste nog städa rummet imorgon, om jag orkar. Måste nog plugga istället, jag ska nog be pappa dra av mig internet tidigt på kvällarna. Behöver sova och plugga till sommaren.. vill vara nöjd med mattebetygen och alla betyg. Så det är bara att lägga i femmans växel och gasa på... Nej nu måste jag dra mig från datorn, men.. först.. lite.. fashiontoast insperation!


ja, jag vet att skärpan la sig på knapparna på skjortan och inte vars det skulle. orkade bara inte lägga ner mer tid att anstränga mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0