just looking for that special one

Hej på er!

Ingen intressant dag idag så orkar inte skriva. Haha.. 
Pappa ringde nyss och frågade om jag fått av ringen för jag råkade lägga på luren eller nå. Och då sa han att han också fick panik. Hahaha! Menmen, man får panik när fingret blir blått och man har ingen känsel.. Jaja, back to normal. Nu mår jag bra igen, hihi. Åh, jag gruvar mig till imorgon.. hemkunskap. Gud vad jag hatar det. Men bara denna termin kvar och sedan går jag nian(!!!) och sen är det två terminer och sen är det slut! Fyfaaan, dagen jag väntat på mest av allt är snart här. Nog för att jag kommer kugga på nationellaprovet i matte... undra vad fan som händer då? Nåja, efter nian har jag grymma planer. Får bara se till att allt blir som jag vill. Men iaf, tänker inte sitta och prata om min framtid hära. Det är aldrig kul, eller för mig, inte för er. Nåja, ska gå och ta mig något att dricka och slå på One Tree Hill. Finally, kärlek på hög nivå. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0