förkyld, always has been close to my heart

Hej på er!

Har fått ännu mer kommentarer om skorna och kläderna och armbanden(?) Det är såhär att jag inte har orken att göra det, jag ligger i sängen och ser på One tree hill och har snorat upp två pappersrullar och knarkar halstabletter, alvedon, vatten, nässpray och lypsyl. Jag är verkligen förkyld och har så sjukt ont i halsen, ont i kroppen och vill bara lägga mig ner på golvet om jag ska gå på toa eller nå. Känns lockande att också vara tvungen att gå på skolan imorgon, får inte missa någonting. Fast, bättre att vara hemma egentligen(?) Haha, nej men aaa. Jag måste så att säga. Men jag sitter och väntar på maten och ska gå och hämta en till pappersrulle så... PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0