with chris brown,trey songz & justin bieber in one room with me, damn it would get hot in there!

Hej på er!
Har fixat till bloggen och klippt i lite kläder och armband. Gah, jag älskar att pyssla.
Nåja, ville bara meddela det. Nu ska jag ta mig lite chokladmjök och slå på en episode av oth och bara njuta. Imorgon är det Hemkunskap, gud så jag gruvar miiig. Aja, VG HERE I COME. Eller nå. Hatar skolan just nu.. vill bara kunna vara bra på matte, då hade allt varit bra! Matteprov snart också, Thomas får komma hit för annars lär jag ju faila återigen. Har aldrig klarat ett matteprov om jag tänker efter, nej inte ett enda. Har kuggat på alla.. åh. Seriöst är det något som jag vill vara bra på så är det matte och redovisa, livet hade varit så mycket enklare då. Nej, nu ska jag skriva lite på novellen sedan ska jag se på oth. PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :) sjukt bra blogg jag har två frågor kan vi inte få se bilder på skorna som du beställde för ett tag sen och kan vi få se hur du klippte i kläderna? :) <3

2011-01-19 @ 22:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0