emily's heart





Var uppe till fem igår kväll. Tiden flyger iväg när man väl klickar på playknappen till SATC. Tröttheten jag lidit av idag är då värd om man säger så. Ingenting speciellt har hänt idag så ingen idé att skriva om det. Om ni inte vill veta vad jag ätit, vilket jag tror är så ointressant det kan bli.

Nu när SATC säsongerna och filmerna är avklarade så klickar på playknappen till OTH istället. Blir lite oth mys ikväll, ingenting kan slå det. Kör på samma stuk som förra sommarlovet, såg ut alla 7 ½ säsonger av oth på 1 vecka. Det kallar jag underbar sommar!
Så med stort leende på läpparna möter jag Lucas, Peyton, Haley, Nathan och Brooke för fjortonde gången. Och 4 gången för i år. Livet är gode bra om jag får säga så!

Nu inväntar jag fin besök som sedan då såklart leder till oth efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0