god natt

Förlåt för extremt sliten bild, osminkad, trött och halvdöd.
Men det säger jag iaf godnatt för jag ska orka springa 40 minuter på bandet imorgon och sen äta min sallad som pappa köpt åt mig idag. 
Men iaf, efter en sådan här traumatisk dag kring min lilla farmor som inte alls mår bra.. så säger jag godnatt. I hopp på att slippa drömma den dära jävla mardrömmen som är så jävla äcklig, har drömt den enda sen jag såg min mamma ligga död där på sjukhuset på palliativa avdelningen. Samma dröm. Varenda natt. Sedan den femte april. Kan ju säga som så att man sover inte speciellt bra, inte jag iaf, har för mycket att tänka på och när man väl somnar så ploppar dom där bilderna upp i skallen. USCH, vill bara dö. 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0