i'm alright, i can almost breathe

Sitter just nu och pratar med Kalle, han är verkligen underbar. Speciellt eftersom han läser min blogg, nej men han får mig verkligen på bättre humör. Hoppas du vet det Kallis!

Lite väl sent inlägg men hellre det än inget, hör nu hur Moa sitter och håller med mig. Hahaha!
Blev bjuden på middag idag av syster, hon är så snäll som lagar mat åt mig och pappa för hon vet att vi aldrig orkar. Tack för att du finns Jessica! Annars har min dag bestått av one tree hill och Viktor skulle egentligen komma hit men han kommer efter han slutat imorgon (idag) lite förvirrad när klockan är halv två!

Nu ska jag sova så jag kan gå upp i hyfsad tid imorgon, tänkte ligga och dra mig till one tree hill imrn bitti men även hinna med en liten runda på löpbandet som börjar samla på sig damm nu här hemma!! Illa.. 
Nu ska jag plugga i öronpropparna och försöka sova, men med en hjärna där tankarna aldrig sluta snurra och hundar som stinker piss så är det nästan omöjligt. Men värt ett försök iaf!
om ni undrar vad det är för mening med denna bild så kommer det en förklaring här:
som ni ser sitter min älskade mamma i fotöjlen, i hennes. kommer ihåg hur sur hon var över att hon inte ville synas på bilden men jag lyckades så att hon godkände den. denna bild fick mig att tänka på glada, bra tider. Här hade inte min mamma feber utan mådde bra (trots cancerjäveln) saknar att komma hem efter skolan och mamma sitter där och ser på Jims värld och ihoplinad i HENNES filt, sånt var väldigt viktigt, det var HENNES filt.. bara jessica som kan förstå. saknar att sno mammas lypsyl för hon blev så sur för jag orkade inte hämta mitt egna. när hon var chefen över kontrollen och det hon såg fick man nöja sig med själv!
känns så overkligt att mamma på bilden inte finns där längre, varför kan man inte spola tillbaka tiden. vill ha mer tid med min mamma, det är verkligen inte slut. det kan det inte vara. förlåt för er som tycker jag är störd men jag lever fortfarande och tror fortfarande att mamma lever än. jag kommer leva vidare på det, jag kommer fortsätta tro, vad ni än säger. mitt liv, mina val. min mamma.

Kommentarer
Postat av: Kallis

Haha, du gör mig på bättre humör också, finns alltid för dig tötis <3

2011-06-21 @ 01:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0