svar på två frågor

Har du 800 läsare?
Yes, yes i have. Men just nu ligger det på kring 650, but hey, the day is not over jet? ;-)

Vem är din bästa vän?
Egentligen vet jag inte vad man ska kalla bästa vän, Sofia har jag kännt i tretton år och hon betyder mer för mig än vad någon någonsin kommer att göra. Visst vi har glidigt ifrån varanda rejält sedan vi började på Korpen. Men hon kommer alltid vara min allra första, och bästa och underbaraste bästa vän.

Men hon är inte den enda, jag har fler bästa vänner. Kanske inte dom jag kännt så där superduper länge men vad spelar det för roll. Vänskapen till dessa männsikor och kärleken gör att jag säkerligen kan kalla dom för mina bästa vänner. Vissa tror att äkta vänskap måste ha hållt i flera år innan man kan kalla det för bästa vän. That's true. Men enligt mig så krävs det att den personen finns där no matter what och att man kan lita på dom och älskar dom och är så jävla glad att dom finns med en. Mina bästavänner vet vem dom är, tack för att ni är så sjukt jävla underbara som varit med mig hela vägen när allt har hänt i mitt liv. Ni får mig ALLTID på bättre humör. Och jag älskar er, mer än vad ord kan beskriva.
Vendela Andersson, Marcus Hedman, Kalle Jonsson och Ida Lidström.
i love you guys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0