today it's saturday and sunday comes afterwards

Funderade lite och kom fram till detta ↑
Alla kommer, eller nästan alla kommer att ha klänning på skolavslutningen. Jag själv passar inte i det, tro mig. Har beställt hem hur mycket som helst och ingenting blir bra, så jag kommer förmodligen bara köra på min höga kjol och en topp till det. Eller så lånar jag rentutav Josefins höga shorts. Men det känns som "fel" att komma i shorts när alla andra har klänning/kjolar. Men jag är inte den typen som passar i sånt. Men får väl göra min mamma glad för hon älskade när jag hade på mig finkläder.

Jag ska i Boden och kolla in en snygg sak att ta på sig på fredag.. 
Gud så härligt när man kan säga nu på fredag, sommarloov snart men ännu har man inte haft på sig shorts. Och shorts hade jag den 13 maj 2010 första gången för den sommaren, så jag känner på mig att denna sommaren kommer bli kort eftersom det fortfarande är vår enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0