Dålig uppdatering

Ursäktar mig för det men jag har inga bilder att bjuda på och då blir det bara tråkigt att skriva för ingen läser då. Och det är ju sportlov så då ska man leva livet. Nej men jag har haft en chill kväll hos Fanny, fick inte mycket sömn men det löste sig inatt. Sov som en stock. Nåja, idag blev det inget att hitta på. Mamma kom hem över dan på permis och har nu åkt tillbaka till sjukan igen. Imorgon ska jag till Marcus på dagen och senare på kvällen får vi hoppas på att en söt kommer på besök. Nej meen har inte mycket att skriva, måste plugga matte, hkk, no och so. Kul liv, åttan är verkligen sådär skitrolig. På tal om rolig, hade en hemsk dröm om en film vi såg i söndags.. buhu. Men jag dog dock inte.. tur det. Nej men se på fan Big Brother har börjat men jag orkar inte gå och se det.. kanske. Jag har fixat Elins och Vendelas blogg ikväll så ta en titt där vet jag! Här är söta Elins blogg! Och här är världens bästa vennegulls blogg!

Ska även fixa Lottas, Evves och Toras, blir nog bra. Men nu ska jag dra mig, som sagt. Har inga bilder så det blir en egobild istället. Förlåt, men allt jag hade.

Kommentarer
Postat av: elvira

Vad har vi i So? :o

2011-03-01 @ 22:39:39
Postat av: SelenaGomezSwe

Hellu



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-03-01 @ 23:02:54
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för fel på din mamma?

Varför är hon på sjukhuset? Är hon förkyld eller nå? :D haha

2011-03-03 @ 20:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0