svaren på frågorna

Nej nu är det slut, har tråkigt och tänker svara på frågorna nu när jag lika gärna inte har något att göra.

Vilka bloggar läser du?
- Jag läser alla möjliga bloggar, omöjligt för mig att rabbla upp alla men några har du i min meny lite längre ner på sidan.

 

 

 

Vart skulle du vilja bo?

- Atlanta är min dröm, så helt klart där!

 

 

Vet du vad du ska välja till gymnasiet?

- Jag vet faktiskt inte, jag älskar att fota men jag älskar även att skriva och sånt. 
Det kommer bli rätt så svårt för det är mycket jag vill.

 


Har du några syskon?

- Ja det har jag! 
En storasyster som heter Jessica och en storebror som heter Andreas.

 

 

Har du någon favoriträtt?

- Japp! Farmors fisksoppa och mammas lasange.

 

Vad har du för kamera och vad för tillbehör till den?

- Jag har en Nikon D5000, ett sigma teleobjektiv och ett allround.
Fjärrutlösare, stativ.

 

 

Har du någonsin mjukisar på dig?

- Ja det har jag, hemma. Skulle aldrig komma på tanken att lämna huset med mjukisar. Aldrig!

 

 


Vad tycker du om dom dära one piece?

- Jag älskar dom, och vill ha en så himla mycket!

 

 

 

Vad har du för photoshop?

- Jag har photoshop cs5!


Vad tycker du om big brother?

- Tycker det är lite tillgjort och töntigt men det är så grymt roligt att titta på ändå.


Vilket är ditt favoritplagg i din garderob?

- Jag måste nog säga Josefins svarta skjorta som tyvärr inte är min då..

 



Vilka bloggar läser du dagligen?

- Har ju svarat på det tidigare så scrolla uppåt!

 

 


Ska du byta från tyska till engelska till hösten?

- Ja det ska jag!!

 

 

Hur gör du för att få så många läsare?

- Du jag vet helt ärligt inte, det ökade med 100 om dagen där ett tag och helt plötsligt var det uppe i nästan 800(!!!) jag vet det är sjukt. Jag har ingen aning, jag skriver om saker som jag tror folk gillar och lägger ut bilder och så att bloggen ska bli rolig! Jag tänker på vad ni vill se helt enkelt!

 

 

Vad använder du för smink?

- Jag vet inte vad allt heter för det är så olika, men jag använder coverstick, concealer, puder, rouge, svartögon skugga och mascara!

 

 

Vad ska du gå på gymnasiet, och vad vill du hålla på med efter det?

- Jag vet inte än.. foto eller journalistik.. 

 

 

Vad lyssnar du på förutom Justin Bieber?

- Hahaha.. du jag lyssnar faktiskt inte på honom längre förutom en låt som jag aldrig tröttnar på. Men kolla min playlist här ----> klick

 

 

Om du fick välja mellan 10.000 kronor rätt in på kontot! ELLER, träffa Justin Bieber!

- Du lilla Elin.... kluring hära. Jag tar pengarna för med pengarna har jag ett alternativ, jag kan uppfylla min livsdröm och se Justins konsert. Men att träffa honom är ju ändå oslagbart, så måste nog gå med det. Träffa Justin Bieber!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha får vi se en bild på alla dina 800 besökare då? :)

Du är duktig, satsa på journalistik! Fotograf kan du bli ändå...

2011-03-06 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0