innan allt försvinner

Då sitter man här i soffan, hemkommen från Turkiet iförrgår, med mina små puckon och papi. Vid datorn båda två och Håkan Hellström i högtalarna. Vad slår det? 
Turkiet var grymt, men är gode less på solen och värme. Utsökt mat och trevlig personal, skönt att vara hemma. Men är inte brun alls, så håll alla era munnar för jag är inte det. 
Nåja, igår var jag med Marcus och världens bästa Vendela. Gav Vendela det jag köpt åt henne och vi myste på med kattisungarna.. och min söta kissemisse.. hihi.

Sen slängde jag och pappa ihop en oxfilé middag klockan tio på kvällen sen slåg vi igång en film och glodde på den. Idag har vi inte gjort något speciellt,bara tagit det lugnt. Jag ska snart ut och övningsköra lite sen ska vi hem och äta gotta och tv hela kvällen. Nej nu ska jag avta härifrån, bilder kommer en annan dag, om ni vill det förstås!

Kommentarer
Postat av: moa

Om vi vill?!?! Att vi vill!!!!

2011-05-14 @ 18:12:59
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: elvira

Älskar ditt linne! Puss på dej snyggis <3

(GEEE MIG DIN SOLBRÄNNA!)

2011-05-15 @ 01:19:26
URL: http://blommigasockar.blogg.se/
Postat av: U

Välkommen hem. Hoppas ni haft en underbar resa. Kanske shoppat något nytt och fint...det tycker jag nästan är det roligaste med resorna.

2011-05-17 @ 16:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0